top of page

Vaihto- ja palautusehdot

Virheettömän tuotteen vaihtaminen ja palauttaminen 

 

 

Kaikilla verkkokaupasta ostetuilla tuotteilla on vaihto- ja palautusoikeus 14 vuorokauden ajan viimeisen tavaraerän vastaanottamisesta ilman erillistä syytä. Voit vaihtaa tai palauttaa koko tilauksen tai osia siitä. Täysi hinta palautetaan vain virheettömistä, alkuperäispakkauksessa olevista ja myyntikelpoisista tuotteista. Muutoin kuluttaja vastaa arvon alentumisesta.  

 

Virheettömät tuotteet palautetaan omakustanteisesti. Hyvitämme tällöin tuotteen hinnan ja alkuperäiset toimituskulut, pois lukien mahdolliset poikkeavasta toimituksesta aiheutuneet lisäkulut.  

 

Jos haluat palauttaa tai vaihtaa tuotteita, tee ensin palautusilmoitus kauppiaalle sähköpostitse, postitse tai puhelimitse yllä mainitun aikarajan puitteissa. Mikäli haluat palauttaa tai vaihtaa tuotteita tarkistusajan jälkeen, ota yhteyttä asiakaspalveluun.  

 

Palautusilmoitus on mahdollista tehdä vapaamuotoisena, mutta voit halutessasi käyttää alla olevaa lomaketta ilmoituksen pohjana: 

 

 

Presco Oy 

 

Onkkaalantie 33 

 

36600 Pälkäne 

 

Puhelin: 03 5340053 

 

Sähköposti: info@presco.fi 

 

 

 

Ilmoitan, että haluan peruuttaa tekemäni sopimuksen, joka koskee seuraavien tavaroiden toimittamista: 

 

— Tilauspäivä /Vastaanottopäivä 

 

— Ostajan nimi 

 

— Ostajan osoite 

 

—  Palautettavat tuotteet 

 

—  Ostajan tilinumero 

 

— Ostajan allekirjoitus (koskee vain tilanteita, joissa palautusilmoitus halutaan palauttaa tulostettuna) 

 

— Päiväys 

 

(Asetus kuluttajansuojalain 6 luvussa tarkoitetuista peruuttamislomakkeesta ja peruuttamisohjeesta 110/2014) 

 

 

 

Liitäthän palautusilmoitukseen vähintään nimesi, osoitteesi ja tilinumeron suorituksen palauttamista varten. 

 

Tuotteiden palautusosoite: 
Presco Oy 
PL19 
36601 Pälkäne

 

 

Virheellinen tuote 

 

 

Kuluttajalla on velvollisuus tarkistaa tuote, kun se on vastaanotettu. Mikäli tuote ei laadultaan, kunnoltaan tai muilta ominaisuuksiltaan vastaa sovittua, tai mitä kuluttaja on kohtuudella voinut odottaa, tulee tästä ilmoittaa kauppiaalle.  

 

Ilmoitus on tehtävä kahden kuukauden kuluessa virheellisen tilauksen vastaanottamisesta, tai siitä hetkestä, kun virhe on kohtuudella voitu havaita. Suosittelemme ilmoittamaan havaituista ongelmista mahdollisimman pikaisesti.  

 

Mikäli tuote on vahingoittunut tai kadonnut kuljetuksen aikana, tee tästä välittömästi reklamaatio. Reklamaatiot voi tehdä vapaamuotoisesti asiakaspalveluun.  

 

 

Riitauttamisohjeet  

 

 

Ongelmatilanteissa, joita ei tyydyttävästi kyetä selvittämään kuluttajan ja kauppiaan välillä, kuluttaja voi olla yhteydessä Kuluttajariitalautakuntaan osoitteessa www.kuluttajariita.fi tai Kuluttajaneuvontaan osoitteessa www.kuluttajaneuvonta.fi. Mahdolliset riita-asiat ratkaistaan kauppiaan kotipaikan käräjäoikeudessa. Kuluttajien kanssa verkkokaupassa tehtyihin sopimuksiin sovelletaan Suomen lain kuluttajakauppaa ja erityisesti etämyyntiä käsittelevää lainsäädäntöä.

 

 

Reklamaatiot  

 

 

Tuotetta, palvelua, verkkopalvelua, kauppiaan antamia tietoja, toimitusehtoja ja muita kauppakohtaisia sopimuksia koskevat reklamaatiot tulee osoittaa kauppiaalle. Reklamaation voi tehdä vapaamuotoisesti asiakaspalveluun.  

 

bottom of page